Woooooow Heftig!

1 oktober 2014 - Collaroy, Australië

Wat een ongelogefelijke week heb ik nu al achter de rug! En dit is nog maar het begin :D. Ik ga de fotos vooral het verhaal laten doen, maar helaas voor jullie op de foto's is het nog niet half zo mooi als hier in het echt.

Toch even 'kort' samengevat wat er afgelopen week allemaal is gebeurd.

Na een toch wel een beetje emotioneel afscheid op Schiphol met een super afscheidscomitee (zelfs ome Hans en tante Jaqueline hadden er een lange reistijd voor over om me nog even te zien) heb ik mijn vuurdoop in het vliegen gehad. De vlucht ging gelukkig super, weinig turbulentie en op de tussenstop in Taipei hadden we een meer dan prima hotel. Daar nog even in het zwembadje gelegen, rondje gelopen en weer door naar Sydney. Dankzij de regenwolken hebben we daar prachtige eerste toeristenfoto's gemaakt. Of course met de harbor bridge en Sydney Opera House. 's Avonds een strandwandeling vlakbij het hostel en daarna een Australian BBQ en zelfs een stukje kangoeroevlees op, smaakt prima.

Volgende dag regeldagje, was leuk maar niet heel bijzonder om daar nog een heel verhaal over te schrijven. Maar damn de 3 dagen daarna, We zijn naar de blue mountains geweest, ongelofelijk mooi daar, grappig verhaal over de three sisters gehoord, vertel ik thuis wel ;). Mijn eerste kangoeroe geaaid, de eerste koalabeer geaaid, krododillen gekeken (allemaal in een national park natuurlijk) the Nothhead walk gedaan en ook al een walvis en dolfijnen gespot, gelunched op een rots met uitzicht op deze dolfijnen en walvis, nog even aan het strand gelegen, een avondje gestapt in een gezellige bar, it was great! Gesurft!!!! Ik geef toe, ben geen natuurtalent,maar toch al voor de eerste keer staand een golf gepakt, yeah!

In tegenstelling tot de laatste week thuis waar je alles nog een keer wilt doen voordat je gaat, heb ik hier allemaal ervaringen die ik voor het eerst doe, dat is zo mooi, maar ook intensief, heb hier geen fotoshop dus de wallen en vermoeiheid heb ik niet kunnen wegwerken ;p.

Geloof me dit is echt kort samengevat, zoooo veel te doen/genieten hier en zoo weinig tijd. Ook bijzonder om te merken hoe makkelijk je contacten maakt met de andere backpackers en niet alleen vanuit de groep, dat is echt mooi. Wanneer een andere backpacker zijn auto gekocht heeft ben je bijna net zo blij als hijzelf.

Maar goed, op naar de foto's en ik kan alleen maar zeggen:

"woooow heftig"

xxx

Gonnie

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gonnie:
    1 oktober 2014
    Foto's lukken nog niet, technisch probleempje, maar dat houd het spannend!!!!
  2. Bianca en Kirsten:
    1 oktober 2014
    Wat heerlijk om te lezen dat je het zo geweldig goed maakt daar in het verre Australië. We zijn zelfs wel een beetje jaloers op jou!
    Ga lekker doorgenieten en zo snel de foto's er zijn gaan we lekker meegenieten van jouw fantastische ervaring.
    Groetjes Bianca en Kirsten
  3. Annigje:
    Hallo zus !!
    Super goed om je enthousiasme te lezen in je verhalen !! Ik kan niet wachten op je volgende verhaal !! Kort samen gevat Woooo heftig
  4. Marga en jan:
    1 oktober 2014
    geweldig om dit te lezen !!!! wij zijn blij voor je dat je het zo naar je zin heb !!!!!!
  5. Hans en Jacqueline van Genderen:
    1 oktober 2014
    Moi Laiverd, wat fijn te lezen dat je het super naar je zin hebt. Je hebt er zolang naar toe geleefd, en dan in ene zit je er midden in. Geweldig.
    En inderdaad, kom maar op met je volgende verhaal. Dikke knuffel ome Hans en tante Jacqueline.
  6. Estha:
    1 oktober 2014
    super leuk zeg, goed bezig! ben benieuwd naar de foto's
    Veel plezier verder
  7. Alette:
    1 oktober 2014
    Wow al zoveel beleefd in zo weinig tijd. Super leuk allemaal! Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Geniet er van!!
  8. Yvonne Dupont:
    1 oktober 2014
    Klinkt top. Een goed begin is het halve werk. Geniet.
  9. Ada:
    2 oktober 2014
    Haaa nichtje, mooi om lezen dat je het naar je zin hebt. De titel van je blog is perfect. Woooow Heftig! xx
  10. Arda v genderen:
    5 oktober 2014
    Hoi gonnie
    wat fijn dat je het zo leuk hebt,en blijf genieten.
    xxx tante arda