Gonnie van Genderen

555
Video’s:

Over mij

Ik ben Gonnie van Genderen 28 jaar oud, leerkracht in het basisonderwijs en eigenlijk altijd op zoek naar leuke uitdagingen naast mijn werk. Ik heb inmiddels vele leuke dingen mogen doen op het gebied van theater. Ik heb zelf in een musical gespeeld, een kinderproductie opgezet met een vriend, een dansvoorstelling mee georganiseerd bij een vereniging, maar dit was altijd samen met anderen. Nu is het tijd voor een nieuwe uitdaging welke ik alleen wil aangaan en dat worden de komende 8 maanden in Australië en Nieuw - Zeeland.

Over mijn reis

Na 4 jaar dromen, proberen, sparen, toch weer niet, is het nu eindelijk wel zo ver!!! 23 September vertrek ik naar Australie om daar voor ongeveer 8 maanden te gaan backpacken. Ik begin met werken als Au-pair waarna ik zoals ik het nu bedacht heb eerst in Nieuw - Zeeland ga rondreizen en daarna weer terug in Australië. Ik ben vooral van plan om te zien wat er gaat komen dus een echte route is er niet, just go with the flow :).