Time to say goodbye :s

20 april 2015 - Allora, Australië

Hoi Allemaal!!!

Tijd voor een korte update. Het aftellen is begonnen, vandaag over precies 7 dagen vertrek ik naar Surfers paradise om te starten met mijn trip naar Cairns. Heel dubbel omdat nu ook het het einde van het hoofdstuk Allora dichterbij komt. Opnieuw een ervaring om nooit te vergeten en ik kan echt oprecht zeggen dat ik met pijn in mijn hart vertrek. Gelukkig staat er weer enorm veel moois te wachten dus dat is een hele troost en tja, afscheid nemen is helaas een onderdeel van het reizen.

De afgelopen week stond dan ook in het teken van mijn aangekondigde afscheid en de daarbij behorende gesprekken. En uiteraard werken ;P. Dinsdagavond was de laatste bowlingavond wat we ook echt gevierd hebben, met Elice, Jade, Brett, Nikoo, Peter en anderen waarvan ik de naam nog steeds niet kan onthouden hebben we heerlijk nagekletst en vooral gedronken want daar zijn Ozzies echt goed in. Nikoo had ook nog een aantal "versierpogingen" gedaan maar ja aangezien mijn lat nog steeds vrij hoog ligt heb ik ook hem afgewezen.... 20 keer hahaha.

Maandag was ik ook nog een dagje uit geweest naar de dierentuin, een collega van mij werkt daar en het was ook leuk om even uit Allora te zijn dus ja, waarom niet? Daar heb ik echt de schattigste jonge witte leeuwtjes gezien, aggresieve struisvogels, man als je die voerde waren ze in staat om je  hele arm mee op te eten, luie kangoeroes, slapende koala's, bijdehante papegaaien  zebra's en Borris de slang. Elice daagde me uit om deze ook vast te houden, je bent in Australie, het is gratis, kans van je leven... Tja wat moet je dan.... Ik heb het zowaar gedaan, dat beest op mijn schouders, snel een foto gemaakt en met alle plezier weer terug gegeven voor hij me kon wurgen. Ik was trots!!

Afgelopen vrijdag was er een zangeres in de pub, dat geeft meteen een hele andere avond/sfeer. Man wat was dat gezellig! Werkt ook meteen heel anders, drukker, maar leuker ook! Na sluitingstijd ben ik met haar aan de praat geraakt en ik ben meteen uitgenodigd voor een Jam - sessie aankomende donderdag, dat kon ik niet afslaan, lijkt me echt super leuk. Nu dus op naar de laatste week als barmeid hoe dat verloopt schrijf ik volgende week (als ik het me nog kan herrineren want er ligt in ieder geval een afscheidsborrel in het verschiet) en dan weer naar een volgend hoofdstuk!

Ik mis jullie wel hoor!

xoxo

Gonnie

1. Bianca en Kirsten:
    20 april 2015
    Jam er goed op los deze week, en weer heel veel plezier naar je trip richting Cairns.
  2. Elke:
    20 april 2015
    Klinkt weer goed allemaal... en spannend weer een nieuw hoofdstuk waar je in gaat beginnen! Afscheid hoort er dan ook bij maar het klinkt alsof dat in ieder geval niet ongemerkt voorbij zal gaan ;) Geniet van het laatste weekje en veel plezier! Xx
  3. Elke:
  4. Christian Carola en Anna:
    20 april 2015
    Heey zus mooi dat je nu aan het reizen kan gaan denken en kan gaan doen maar kijk alsjeblieft uit met het surven jou kenende zal er wwel wat mis gaan dat je achteraf zecht oooooh typisch Gonnie
  5. Hans en Jacqueline van Genderen:
    20 april 2015
    Aan al het goede komt een eind. Maar wel een eind waar je met fijne gevoelens op terug kan kijken. Jij doet dat op je laatste weekje werken, wij hebben dat gedaan op een gezellig weekendje logees, haha.... Het positieve is dat je nu eindelijk kan gaan doen waarvoor je naar Australië bent gegaan. Geniet van elk moment, die 2 maanden zijn zou voorbij.... Dikke knuffel van ons uit Vlagtwedde
  6. Alette:
    20 april 2015
    Fijn dat je zo goed afscheid kan nemen daar. Een tijd geleden viel het nog niet mee met het vinden van een baan daar, maar wat heb je een mooie plek gehad om te werken.
    Volgende week een nieuwe fase van je reis. Spannend! Heel veel plezier!