Aftellen is begonnen

14 september 2014 - Well, Nederland

Nog 10 dagen en dan gaat het gebeuren, de lang gekoesterde droom wordt waar, ik ga 8 maanden backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland. Vanaf mijn 16e zijn er twee bekenden naar Australië gegaan om te backpacken en ik dacht toen: "Wat ongelofelijk gaaf, maar now way dat ik dat ooit durf te doen. Tot 4 jaar geleden, toen begon het met een vaag idee om zoiets te gaan doen, misschien, ooit, denk ik....

Dat vage idee werd een eerste plan, maar eerst even flink sparen, dat viel tegen toen. Kapotte auto, tijdje weinig werk enz... Inmiddels had ik een relatie en waren de plannen aan de kant gezet.

Tot vorig jaar oktober... Ik woonde anti kraak en was daar helemaal klaar mee, was weer vrijgezel, onzekerheid over vaste baan dus de plannen om toch ooit een keer misschien te gaan veranderden van borrelend spa water naar een bruisend bubbelbad en voor ik het wist had ik mijn ticket geboekt en was het definitief... Geen plan meer maar realiteit.

Na een turbulent weekendje komt het nu dan ook echt heel dichtbij. Afgelopen vrijdag kennisgemaakt met de onwijsgezellige groep waar ik de eerste dagen mee optrek en gisteren verrast met een surpriseparty waar ik enorm van genoten heb, maar dan wordt het nog definitiever dan wanneer je het ticket hebt geboekt, deze mensen laat je in Nederland terwijl ik met mijn rugzak Down Under ga. Maar damn, wat heb ik er zin in!

Je hebt me dus gevonden ;). Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst.

xxx Gonnie

ps. bij video is het filmpje wat ik voor de surpriseparty gemaakt had terug te zien ;)