Quad chickie!

1 april 2015 - Allora, Australië

Heey allemaal!

Wat een weekje weer...

Weer een vol en druk werkweekje gehad, maar ook deze week weer met de nodige ontspanning. Afgelopen weekend was ik opnieuw uitgenodigd bij Nolene (college die mij ook getraind heeft). Een leuke reunie met de kinderen die weer helemaal blij waren dat ik er was en ook buurman Phill was op bezoek, hij is een trouwe bezoeker van de pub, maar omdat hij op dit moment in Stanthorpe werkt is hij de afgelopen weken nog niet langsgekomen.

Deze keer mocht ik eens proberen om op de quad van Nolene rond te scheuren, een automaatje, zat wel pit in en gewoon op hun grond, just for fun! Dat was het zeker. Wel had ik vanwege een misverstand bijna een bekeuring te pakken,Wayde (man van Nolene) vertelde me dat ik de "track" kon volgen, ik dacht dat hij bedoelde van de oprit af, maar hij bedoelde langs de hekken van hun land. Je mag hier namelijk niet met de quad op de weg komen, daar betaal je dik voor. Toen ik de smaak te pakken had en had laten zien dat ik met zo'n quad overweg kon, mocht Rhylee (de jongste dochter van Nolene) ook rondjes meerijden. Super grappig, dat meisje is nergens bang voor wilde alsmaar sneller.

Toen was het tijd voor de volgende stap, de weg oversteken (ook al mag dat officieel niet) en vol gas op het iets ruigere gebied daar. Man, dat was gaaf! Er waren een viertal kangoeroes waar we redelijk dichtbij waren en ik mocht daar ook proberen op de manual te rijden. Ik geef toe hij is een paar keer afgeslagen maar ik had de smaak te pakken en genoten! Natuurlijk was dit nooit zo goed gegaan als ik niet al eerder met mijn toekomstige zwager uit Nederland had geoefend, maar ik heb opnieuw mensen geimponeerd hier! Buurman Phill voorspelt nog wel een crash met de quad maar hij gaf toe dat ik het niet slecht deed en ik val onder de categorie snelheidsduivel hier.

Verder hebben we gisteren ook weer veel lol gehad op de bowling en deze keer heb ik zelf een reep chocolade gewonnen! Tijdens het bowlen (halverwege ongeveer) wordt er gebeld. De eerste 6 personen die de "Jack" (het witte balletje) raken winnen chocolade. Tot nu toe was ik steeds of te vroeg of te laat, maar gisteren gleed ik tijdens de worp uit over het matje en ondanks dat ik dacht dat het een van mijn slechte ballen was, bleek hij vol raak te zijn!

Voor het komend weekend heb ik ook een leuk voorutizicht, Ik heb hier wat rondgevraagd over de mogelijkheid om een auto te huren, nu bleek dat de ouders van Robyn (eigenaresse van de pub/hotel) een oude Ford Falcon hadden staan, welke ik mag lenen. Aangezien ik donderdag uiterlijk om 16.00 klaar ben, vrijdag vrij en zaterdag om 16.00 pas hoef te beginnen ga ik lekker op een road tripje naar Nimbin, Byron Bay en weer terug. Maar hoe dat afloopt lezen jullie volgende week weer...

Goeie Cliffhanger ;)

Groetjes!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Christian Carola en Anna:
    1 april 2015
    Oooh spannend jammer dat je dat niet mag doen met de quad.

Maar iig veel plezier
  2. Annigje:
    Super leuk !! Als je terug
    Komt zal ik zorgen dat er een goed
    Slot op de quad hier staat voordat die weg is zo te zien heb je de smaak goed te pakken haha maar echt leuk om
    Te lezen geniet van je weekend !! Liefs ons en dikke knuffel
  3. Hans en Jacqueline van Genderen:
    1 april 2015
    Fijn dat je zo intens geniet, en van alles doet wat je thuis nooit zal doen of niet zo gauw zal doen. Wij vermaken hier ons wel hoor met je verhalen. Veel liefs......