Happy New Year!!!

2 januari 2015 - Sydney, Australië

Hoi lieve lezers,

Ik ben op dit moment aan het wachten op het vliegveld in Sydney om naar Adelaide te gaan en dan de outback in, na dit verhaal volgt dus 2 weken radiostilte maar geen zorgen dat is omdat ik (hopelijk) aan het genieten ben van nog meer zon warmte en magische momenten.
Eerste vlucht in mijn uppie dubbele boeking dus mijn vlucht is omgeboekt, vertrekt nu 2 uur later, ben er een beetje zenuwachtig van, maar komt vast goed...

De afgelopen dagen heb ik ook geweldige dagen gehad, natuurlijk ook veel gewerkt maar new Years eve en nieuwjaarsdag waren in een woord onvergetelijk! Een prachtige afsluiting van een druk maar prachtig jaar waarin ik heel veel nieuwe uitdagingen ben aangegaan en intens mooie momenten heb beleefd! Tante geworden (daar heb ik niks voor hoeven doen, maar was wel een hoogtepunt) Regiseuze bij t Podium, dansvoorstelling met Lydia en anderen, zeepje versie 2, nieuwe vrienden gemaakt in Nederland en natuurlijk ook mijn eerste vliegervaring waardoor ik nu hier in Australië zit. Dat is zomaar een greep uit de hoogtepunten. Oudjaarsdag heb ik met Esther en Yalou en anderen doorgebracht in het park bij ms meguirepoint (hoe je het ook schrijft). Uitzicht op het operagebouw en de harbor brige en dus ook het waanzinnige vuurwerk. We stonden 's ochtends al in de rij om 09.45 vroeg genoeg dachten we. Niet dus... Hoewel... We zagen vrienden van kerstavond en raakte daarmee aan de praat en voor we het wisten stonden we in de rij. Ja schandalig zij stonden er al om 6.30 dus we hebben 100 den mensen gepasseerd, bij deze sorry daarvoor. Maar wat een dag, illegaal binnengemokkeld wijn, heerlijk brood,pasta, gezellige mensen zon, uitzicht en rust. No worries gewoon chillen tot het vuurwerk begint, lijkt misschien een lange dag, maar het was veel te snel over. Ik heb foto's en filmpjes van het vuurwerk maar die houden jullie nog tegoed. Dan de nieuwjaarsdag, even een nieuwjaarsduukje organiseren, voor we het wisten waren we met meer dan 100 Nederlanders op Bondi beach, geweldig! Nederlanders die lekker op het strand lagen uit te kateren zagen oranje geklede mensen en sloten spontaan aan, een voorbojganger heeft het gefilmd en we komen zelfs op tv bondi rescue! Voor het filmpje moet je even op Facebook kijken ik heb hem gedeeld kan hem niet downloaden en op mijn blog zetten sorry. Wel echt de moeite waard om te checken, histerisch :D.

Nu dus op naar Adelaide en dan door de outback naar Alice springs, heerlijk weer om te gaan reizen, ik hou jullie natuurlijk op de hoogte (na deze ervaring ;))

Xoxo

1. Bianca en Kirsten:
    Hoi Gonnie,
    Allereerst natuurlijke de beste wensen en dat al je dromen die je nog overhebt uit mogen komen in 2015!
    Geniet nog lekker verder van het prachtige Australië!
    Groetjes Bianca en Kirsten,
  2. Annigje:
    Lieve Zussie !

Wat een jaartje zeg als je dat zo ziet en wat een jaar gaat het nog worden ! Super gaaf om je verhalen zo te lezen geniet van je gave trip en hoop je heel snel weet te spreken !!! GENIET !!!

Liefs en hele dikke knuffel
  3. Hans en Jacqueline van Genderen:
    2 januari 2015
    Je hebt inderdaad de nodige leuke, mooie en spannende dingen om op terug te kijken. We weten wat je van plan bent, dus dit jaar zal er zeker niet minder om worden. Zowel van alles wat je nog in Australië van plan bent, maar ook de laatste maanden van dit jaar als je weer thuis bent, hebben veel voor je in petto. Geniet van alles. Dikke knuffel van je oom en tante uut Grunnen.
  4. Elke:
    2 januari 2015
    Allereerst... de beste wensen voor het komende jaar!! Heel veel plezier!! Dat je maar weer veel mooie dingen mag meemaken! Xxx
  5. Rosalie:
    5 januari 2015
    Hoi Gonny,
    De beste wensen voor 2015 en heel lang daarna!
    Geniet van de natuur en de m esen. Misschien tref je het en kun je met Aboriginals op stap en een ceremonie meemaken. Wie weet hoe jij terugkomt. (als je dat nog wil) hahaha. Tot ziens meid en je weet het: genieten verplicht! Knuffel van Rosalie.