Time flies when you're having fun

16 november 2014 - Vaucluse, Australië

Alweer anderhalve week geleden dat ik achter de computer aan het typen was, tijd vliegt hier voorbij. Dat is een positief iets want ik geniet nog steeds van bijna elke minuut hier. De afgelopen twee weken ben ik volledig ingewerkt in dit heerlijke chaotische gezellige gezin. Ik rij de kinderen naar hun hobby's, maak wat huiswerk met ze, ben zelfs gepromoveerd tot huiswerkbegeleider van India, dus mijn teacherskills komen hier nog steeds goed van pas. Ik heb op dit moment (te) veel vrije tijd, het baantje bij de ijssalon is niet doorgegaan omdat mijn uren niet overeen kwamen met de uren dat hij personeel nodig had, maar ik heb nog andere opties.

Inmiddels al lekker gehopt (ja erg hoor) twee zomerjurkjes en een short rijker, nadat er een gesneuveld was. Ik heb zelfs al wat cultuur gesnuif met jongen die ik hier heb ontmoet (nee nog steeds niet zwanger). Art museum in Sydney erg leuk, vooral omdat ze daar echt de meest uiteenlopende vormen van kunst hebben. Van bevroren kroonluchters tot aboriginal kunst, van Chinese kunst tot belachelijk gave potloodtekeningen die lijken te bewegen als je erlangs loopt. Ook een dagje naar het strand geweest met Christine, heerlijk liggen bakken, genoten van het uitzicht zowel op het strand als de horizon ;P.

Afgelopen week ben ik ook nog even op banenjacht geweest in Rose Bay maar dat viel een beetje tegen, maar ik ben wel gewezen op een facebookpagina voor Au pairs, geweldige site om werk te vinden maar ook in contact te komen met andere Au pairs hier in de buurt, dus dat wordt een leuk project voor komende week.

Afgelopen vrijdag heb ik nadat ik Saxon naar zijn voetbaltraining gebracht heb, zoo schattig, allemaal 4/5 jarigen die met elkaar aan het trainen zijn met een overenthousiaste voetbaltrainer, een reünie gehad met een 4tal meiden die al op reis geweest zijn de afgelopen weken, erg gezellig en we blijven zeker contact houden. Maar dan beginnen de kriebels weer te komen om heerlijk verder te reizen ondanks dat dit natuurlijk ook niet verkeerd is. Toen ook voor het eerst naar Bondi Beach geweest…. Wauw!! wat een prachtstrand is dat, hier ben ik absoluut niet voor de laatste keer geweest.

Gisteren even lekker ontspannen met een heerlijke massage, was ik echt even aan toe en verder gewoon lekker ff mijn kamer beetje opgeruimd opnieuw ingedeeld, die oude tik komt weer terug ;). Mochten jullie nog leuke foto's hebben stuur ze alsjeblieft op dan kan ik een leuke fotomuur maken, lijkt me echt leuk.

De eerste foto's heb ik kunnen uploaden, de rest volgt zeker ik heb nu eindelijk de computer om dat ook te kunnen doen!

Bedankt weer voor de reacties en zag dat ik steeds meer volgers krijg, dat is echt super leuk!!!!!!

-xxx-

1. Christian Carola en Anna:
    16 november 2014
    Maar je hebt gehopt ´Inmiddels al lekker gehopt´ en niet zwanger das goed nieuws voor jou, maar anna had er wel een neefje of nichtje bij willen hebben.
  2. Jacqueline:
    Hallo Gonnie,
    Zo even je verhaaltje gelezen, zou bijna jaloers worden, heerlijk aan het strand liggen, hier regent het weer eens.
    Was leuk vrijdagavond met je ge appt te hebben, wij gingen naar bed en jij kwam net je bed uit.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt, kijk al uit naar het volgende berichtje van je.
    Groetjes Jacqueline Berends
  3. Jose:
    16 november 2014
    leuk dat je het daar zo naar je zin hebt. de fotos zijn ook echt mooi en leuk om te zien! ik kijk al uit naar de volgende,
  4. Hans en Jacqueline van Genderen:
    16 november 2014
    Inderdaad, dat hoppen gaan we hier ook eens uit proberen. Misschien kost het dan minder.....??
    Ondanks dat je het super naar je zin hebt, kan ik me goed voorstellen dat het kriebelt om je rugzak te pakken. Maar nog even volhouden, maar dat zal wel geen probleem zijn als we het allemaal zo zien en horen..... Alleen een bijbaantje zou natuurlijk geweldig zijn, dus zet hem op meid. Gooi al je charmes in de strijd, en tot de volgende keer.
  5. Mandy:
    16 november 2014
    Hij gaat goed zo te lezen! Mis je wel hoor. Dus geniet maar voor 2.
    Op naar het volgend avontuur xxx