Nieuw hoofdstuk

19 oktober 2014 - Drummoyne, Australië

Hoewel de hoofdstukken hier soms hooguit een week duren zal deze wat langer zijn. Wat een ongelofelijke rare, drukke bizarre week.Het begon nog in het hostel met een relaxdagje aan het strand, volgende dag had ik 3 sollicitaties over een dag verdeeld en ook met zo'n 40 minuten reistijd tussen de gesprekken. Maar ik ben er (in mn uppie) gekomen. (Ff opscheppen tussendoor ik kon uit 3 van de 3 kiezen :)) Maar uiteindelijk zat het bij de laatste familie helemaal goed, leuke klik met de kinderen en ouders, mooie buurt, ik kan hier mijn eigen weg gaan in mijn vrije tijd maar ook lekker meedoen met de familie activiteiten, just perfect! In tegenstelling tot wat ik dacht bij een familie die een au pair heeft zijn deze ouders enorm betrokken bij hun kinderen, de kids zijn twee heerlijke lachebekjes dus ik kan me hier voorlopig wel vermaken. Dinsdag werd ik opgehaald met bagage vanuit mijn hostel. Die dag kon ik mezelf installeren en gewoon beetje wennen aan het huis en de kinderen enz. Vanaf woensdag heb ik voor de kinderen gezorgd, toen nog samen, donderdag reed vader nog mee, zorgde ik alleen voor Emmy (Max de oudste is overdag op school) en zo zal het tot en met maandag nog gaan. Als Emmy op bed ligt bereid ik het eten voor en 's avonds wordt er weer gekookt. Onder het genot van een glas wijn lekker wat eten, kletsen/tv kijken en naar bed. Ik geef toe, deze week heb ik wat slaap ingehaald en dat was nodig :). Ik kan je ook wel zeggen dat het dit weekend in een keer is omgeslagen is van constant bezig naar gewoon even niks doen/ boekje lezen in de zon, ook zeker niet vervelend. Deze week was het veel informatie opzuigen, oefenen met links rijden in het belachelijk drukke verkeer 's ochtends  in deze auto,  dagelijks programma,  hoe werkt de oven, magnetron, airco, wat eten ze wanneer enz. niet heel boeiend voor jullie om te weten. Ik heb wel inmiddels veggimite geprobeerd, niet zo lekker als tamtams maar zeker goed te doen op toast.

Vrijdag ben ik meegegaan naar cricket les van Max, dit is niet alleen een sociaal gebeuren voor Max, maar diverse ouders verzamelen zich ook op het veld met een picknickkleed en broertjes en zusjes. Gevolg ouders zitten onder het genot van bier, wijn of zelfs champagne (lekkere ook nog;)) te kijken naar de lessen terwijl broertjes en zusjes lekker aan het spelen zijn op het klimtoestel en andere kinderen lekker aan het oefenen zijn voor cricket, zooo chill.

Gisteren heb ik geshopt, meteen uitgeven dat geld… Ik moest echt een extra korte broek hebben 1 van de 3 was al kapot :s en heb ook een leuk maar anders dan je van je gewend bent topje gekocht, maar die zullen jullie vast nog wel zien.

Vandaag lekker gewandeld, gezwommen en vooral ff niet zoveel, kijk de hele dag al uit naar het skypen, straks met mijn stralende en trotse broer en schoonzus (ga ik vanuit) en de rest of the family.

Lees nog steeds de reacties met een enorme smile, echt leuk om te zien hoe jullie meeleven.

Tot volgende week weer!

xxx

Gonnie (hier inmiddels keonnie)

1. Annigje:
    19 oktober 2014
    Stralen deden ze !! Maar super leuk dat je het zo super naar je zin hebt !!! We missen je wel hoor !!! Maar die kinderen hebben geluk met jou als aipiar ! Ik wacht vol spanning op je volgende verhaal !! Liefs dikke knuffel
  2. Anja van Genderen:
    19 oktober 2014
    We hebben genoten van deze dag. Eerst de doop en daarna even skypen met jou. Was je er toch even bij.
  3. Marga en jan:
    19 oktober 2014
    wij zijn blij dat je het daar zo naar je zin heb !!!!!!!!!!broer en schoonzus en anna hebben deze dag idd stralend gedaan !!!!!
  4. Bianca en Kirsten:
    19 oktober 2014
    Gonnie, we worden steeds jaloerser. Wat fijn dat je het zo goed getroffen hebt en zij natuurlijk ook met jou. Geniet ervan met het bier de wijn en de lekkere champagne.
  5. Christian Carola en Anna:
    20 oktober 2014
    Nou Zusters zoals je gezien hebt hebben we gestraalt was een gave dag ook leuk voor anna om Asociaal bruine tante gonnie te zien verder hoop ik dat we nog meer van die enthousiaste verhalen te zien krijgen.

En mischien binnen kort weer gezellig skypen
  6. Hans en Jacqueline van Genderen:
    20 oktober 2014
    Hee Keonnie. Fijn te horen dat je het super naar je zin hebt. En leuk je even gezien te hebben via Skype. Tot je volgende verhaal !!
  7. Wilma Woortman:
    22 oktober 2014
    Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt!
    Hoop regelmatig mee te kunnen lezen en een beetje op de hoogte te blijven van je wel en wee! Have fun.
  8. Yvonne Dupont:
    23 oktober 2014
    Hoi Gonnie, leuk om je zo te kunnen volgen en fijn dat je het goed maakt. Geniet ze !!!